Ted + shopping med den bästa!

Hej finisar! Måste bara börja med att säga att de är super kul att ni kommenterar super mycket, fortsätt så! 
Tillbaka till idag. Idag har jag, som ni tidigare sett varit i stan och shoppat lite och sedan kollat på bio med fina NadineVi såg Ted, haha det är en av det bästa filmer jag sett måste jag säga! Den var sååå rolig och skådespelarna är ju bland de bästa. Ni måste verkligen se den filmen om ni inte sett den, sjukt rolig. 
Och det här är vad jag fick med mig hem, en mössa från Hollies med äkta pälsboll som kan bytas ut, en ljus ögonskugga såhär till vintern!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: tack :D ååh vad kul! Ett novemberbarn här med då ;) grattis i förskott!

Svar: SV: Haha ja! Tack så mycket! :)
Hilda

2012-10-31 @ 13:09:00
URL: http://tinkerbella.blogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0