Varför matematik?

Värsta. Ämnet. Någonsin. Som ni kanske förstår så gick provet idag inte så bra. Jag kunde typ 5 frågor av jag vet inte hur många. Tyvärr så är som sagt inte matte min starka sida och speciellt när maan börjar blanda in massa bokstäver också... Dock så tror jag Historia provet gick super bra, vi fick tillbaka det idag men vi fick inget resultat, utan mer ett omdöme först mitt omdöme stämde överäns med A kriterierna så det blir väl ett betyg där i kring. Vi kommer få reda på hela resultatet imorgon eller i helgen.
 
Han tyckte nämligen vi skulle läsa hans kommentarer om provet först, innan vi fick betyget, eftersom om man får ett betyg på de direkt så kollar man bara på det och inte på själva kommentarerna om vad som var bra respektive saknades. Men som sagt, jag tror de gick bra, runt A eller B.
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0