Nyår & Jul outfits, mina tips!

New year
Allt går att hitta på Nelly.com!
Jag är en sån som tycker att simpelt är ganska bra och skönt, stilrent funkar alltid! Uttrycket less is more tycker jag stämmer ganska bra på mig. Ska man ha paljetter så får man passa sig lite med andra typer av detaljer, då kan det tillexempel vara snyggt med skor utan paljetter om klänningen är täckt med de. Dock kan det funka med paljetter på klänning och skor, men då får det inte vara för mycket paljetter på klänningen men som sagt, jag tycker att man helst ska köra på hel svarta skor och en svart, en färgad, smipel väska.
 
Outfit 1. Jag älskar jag verkligen väskan med läder detaljerna och tycker den passar rätt bra. Dock skulle jag nog köra på svarta skor till det nu när jag tänker på det i efterhand. Men klänningen är otroligt fin och passar väldigt bra till nyårsafton. Smycken till outfiten skulle kunna vara små örhängen och tunna silver armband kanske. Inte något stort och massivt här heller då får man skippa skorna eller byta ut väskan.
 
Outfit 2 är mera utav en julaftonsklänning med höga, svarta klackar om man skulle känna för det. En simpel, hel svart väska. Till detta skulle lite större armband och örhängen funka om man skulle känna för det, annars funkar simpelt här också. 
 
Outfit 3 är också tänkt till nyår, ett par super snygga paljettskor och en super snygg klänning med paljett detaljer. Här är ett exempel som funkar med massiva paljettskor eftersom hela klänningen inte är paljett och för att det är svarta paljetter. En hyfsat enkel väska, en kopia av chanels välkända väska. Den funkar till alla de tre outfits jag valt ut eftersom det är en väldigt fin liten väska med axelband. Smyckerna till denna outfit skulle kunna vara ett relativt litet halsband med ett lite tjockare armband kanske. Små örhängen återigen och helst simpla med tanke på att det inte får bli för mycket paljetter.

Hoppas det gav er en lite klarare bild av vad jag tycker är snyggt och vad jag vill se på nyår vs jul.

Kommentarer
Postat av: Miranda&Josefin

Personligen tycker jag att alla var skitsnygga men den till höger är nog min favorit !

Svar: Kul att du tycker det! Är glad att de kanske hjälper någon! :)
Hilda

2012-11-21 @ 18:51:25
URL: http://spegelen.blogg.se
Postat av: Annika

Snyggt :D

Svar: Tack!
Hilda

2012-11-24 @ 15:51:01
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0