Sista dagen på praktiken, Zumba!

Godkväll allihopa, jag vill bara börja med att säga att mitt humör är på topp idag! Idag var det som sagt sista dagen på praktiken, tråkigt nog... Men jag hade en väldigt bra sista dag och allt var så lugnt, barnen sköte sig exemplariskt och var jätte snälla sista dagen. Åhh underbara barn! Kommer verkligen sakna dem alltså! Jag fick sluta tidigt också, otroligt skönt!
¤
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket, förberede mig för att träna zumba och käkade lite. Träningen gick otroligt bra idag, orkade riktigt mycket trotts min jobbiga träningsvärk. Jag orkade till och med den jobbigaste låten riktigt bra!
¤
Imorgon så blir de eventuellt ett combat pass, men jag tror inte det. Har tränat 4 dagar i rad och vet inte om jag orkar en femte. Efter det ska jag kanske på ösmo marknaden, det är ju samma sak varje år så det är antagligen lika värdelöst som förra året, tråkigt nog...
¤
Nu har jag inte så mycket mera att säga men ha det bra! Hörs imorgon!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0