Bodybalance!♥

Finner inga ord! Jag ska definitivt köra det dom 2 gångerna det går i veckan, eller jag ska försöka i alla fall. Jag älskade det verkligen! Jag rekomenderar verkligen bodybalance till alla! Men jag rekomenderar det extra noga till personer som har det stressigt eller går igenom en jobbig period just nu. Eller till alla er som bara vill börja träna och som gillar styrka och joga, då är det perfekt! Innan bodybalance körde jag ett zumba pass, alltid lika kul! Det är första gången jag verkligen håller med en reklam på tv haha!
.
Men över till imorgon. Imorgon ska jag köra Crosstraning, 5,6 km utomhus, 1h och 15min, super jobbig fys träning och det var ett tag sedan jag körde så jag är ärlig talat lite nervös för om dom har ökat tempot en aning... Men vafan, det är bara att köra! Det kan bara gå bra, eller så får jag tänka i alla fall. Jag har ju faktiskt tränat rätt mycket denna veckan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst var det nice med bodybalance?! Man blir sjukt avslappnad efter, riktigt härligt :D <3

2012-05-09 @ 22:24:02
URL: http://ammanda.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0