3 timmars träning senare!

Känns som om jag varit hela dagen på gymmet, men det har jag ju nästan också, haha. Jag cyklade vid 14.30 till gymmet för att invänta och få en bra plats på sh'bamen. Efter det så fick jag vänta 15min på att nästa pass skulle börja, Zumba. Efter det fick jag skjuts hem till pappa av mamma för att slippa vänta 1h och 30min på nästa pass. Fast det känns som att jag hade kunnat vänta på gymmet ändå. Eftersom jag var ut låst och ändå fick sitta i en hård trappuppgång i 30 min i väntan på att pappa skulle skjutsa ner mig igen. Sen blev det till att köra bodybalancen och cykla hem igen.
.
Många kanske anser att 3 pass, alla på ca: 1h är lite för mycket, det kan jag själv också tycka. Men jag körde inte alla på streck med 15 min vila i mellan. Jag hann äta 2 bananer och chilla lite innan det var dags igen. Sen vet jag att min kropp pallar det, jag skulle inte kört 3 pass i rad om jag inte visste att jag själv hade ork till det. Men nu ska jag sluta snacka träning och titta på big brother istället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fin blogg!! :)

2012-05-13 @ 21:51:05
URL: http://saannaaa.devote.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0