Stolt över mig själv, den som satsar hårt vinner också!

Jag är så otroligt stolt över mig själv och mina prestationer detta år och förra året. I skolan specielt. Jag har verkligen satsat de två senaste åren på skolan, och det jag har verkligen vunnit! Jag har lärt mig så otroligt mycket och blivit så otroligt mycket bättre på allt känns det som, till och med i matte.
Mina betyg detta år kommer vara toppen bra, det är jag nästan helt säker på. Jag har den känslan i alla fall. Och jag kände verkligen det när jag fick reda på mitt svenska nationella i dag. Talet, uppsatsen och läsförståelsen. På talet fick jag C, på uppsatsen B och på Läsförståelsen A och sammanlagt på svenska nationella detta år ett B. Jag vart verkligen glad, chockad och framför allt väldigt stolt. Det gjorde hela min dag! Det är verkligen skönt att veta att när man satsar så hårt på skolan, att också få veta att man lyckas.

Detta år kommer jag gå på sommarlov med väldigt gott samvete och inte känna mig alls stressad för skolan till nästa termin eftersom jag inte har något att oroa mig för.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0