Solat, lagat mat och nu träning!

Åhh vad härligt det är att vara ledig på en solig dag som denna! Det har varit jätte skönt att bara kunna ligga och sola hela dagen och ta det lugnt. Dock har jag också tänkt lite på våra fina 3or som tar studenten idag, kommer sakna dem så otroligt mycket! Dom har verkligen varit underbara och väldigt välkomnande mot oss 1or detta år. Jag har verkligen, från dag ett, känt mig accepterad och välkommen på barn & fritids programmet och mycket pga dem. Så det kommer bli ett stort tomrum som ska fyllas ut av de blivande treorna och de kommande ettorna. Plus att vi också ska flytta upp från våran lilla barack till stora huvudbyggnaden, fredrika bremer. Dock bara inriktning pedagogik & ledarskap.

Det kommer också kännas lite tomt att flytta upp eftersom vi lämnar hälften bakom oss, Barn o& fritid inriktning fritid. Fast de ska bli skönt också, att slippa gå 100m upp till matsalen för att äta på vintern är riktigt skönt faktiskt. Och att hinna till Cafeterian på en 10 minuters rast och slippa stressa är också skönt!

Oj, tiden har bara sprungit iväg och jag måste skynda mig ner till bussen som går om 10min för att hinna vattna blommorna hos pappa innan jag ska träna! Men jag skriver mera sedan, kram på er.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0