Oväntat tränings pass.

Ja, idag vart det lite utav en besvikelse när man åkt en halv timme hem ifrån till Gymmet för att sedan få reda på att det inte var något zumba pass idag, det hade blivit lite fel i datorn och Anki som äger gymmet hade glömt bort att ta bort Zumba passet idag, av lite anledningar. Men, men alla glömmer väl saker eller hur? Så idag fick jag köra Body Balance istället, det var väl lite mysigt kanske dock hade jag taggat till för att köra Zumba. Jag tycker inte riktigt jag får ut så mycket av att köra Balance om jag inte kört något mera konditions inriktat pass innan.
 
Men ja, ja jag tränade ju i alla fall styrka och det är väl någonting, jag gick ju trotts allt 1 mil igår för att jag var rastlös, haha. 
 

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0