Fotbolls match.

Jag räknas ju som barn tills jag är 18år så jag får faktiskt vara lite barnslig och utnyttja de. Så jag brukar spela fotboll med ungarna på gatan ungefär varje kväll i några timmar, idag spelade vi 2.5h tror jag. Det var sjukt kul, ett tag, som vanligt så blev de lite bråkigt, men jag kämpade på. Efter ca: 40min kom de lite flera som var med men då var jag så trött så jag knappt orkade mera, haha. Sen kom de ytterligare några till och då var jag ännu tröttare så då ställde jag mig i mål. Det gick väl som det gick, jag är inte något fotbolls proffs, men jag kan ibland i alla fall!

Idag var de nog den roligaste matchen på ganska länge faktiskt, trotts lite förhinder, jag skrattade nästan hela tiden faktiskt! Och att förbränna några extra kalorier såhär på kvällen klagar jag inte heller på, haha. Nej, nu ska jag ta och titta på några avsnitt av One tree Hill. Har hunnit till andra säsongen redan, jag började kolla för 3-4 dagar sedan, älskar serien, den är otroligt bra alltså! Fast inte bättre än Greys anatomy såklart!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0