Idag: jobb och shopping. Imorgon: lilla systers födelsedag och muskölopps planering.

Helt fullbokade har jag varit idag. Först jobb från 10.00 till 12.30 och efter det blev de en shopping runda i Farsta. Det blev en söt klänning, en tröja och en Victorias secret body splash och såklart en födelsedags present till Tyra som fyller 11år imorgon. 
 
På tal om body splashen så köpte jag love spell. Har ju redan en som heter amber romance fast den
är från USA, älskar båda två! Dock tycker jag att det är snålt att ta 15;- för en pås. Men jag ville ju ha den såklart så de vart bara till att betala, haha! Ni får se bilder imorgoopp shoppingen och sånt. Nu ska jag sova för att orka med imorgon också, godnatt!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0