Mitt gott nytt år inlägg kom inte upp....

Fan, jag hade gjort ett inlägg exakt 00.00 men det publicerades inte. Värdelöst det där med tidsinställda inlägg. Men men, ni ska veta att jag skrev ett i alla fall. Idag har det vart en trött dag. Jag vaknade 11.00 men hade kanske behövt sova litee till. Var uppe till 03.20 eftersom jag fixa med min iphone som ÄNTLIGEN fungarar!!! Snacka om lättnad alltså! Så nu kommer det bli lite mera updates hoppas jag.
.
Men idag har jag i alla fall kollat film med en vän hemma hos henne, Halloween heter den. Inte så jätte läskig i början men i slutet vart det lite svettigt! Den var i alla fall hyfsat bra 3 av 5 skulle jag säga. Och på en läskighets skala 2 av 5.
Det finns tydligen en tvåa också som jag ska se med Elin någon dag, hoppas inte att den är lika läskig. Jag hatar skräck filmer så jag hoppas alltid på att dem inte ska vara ett dugg läskiga. Jag fattar ärligt inte varför jag tillslut går med på att kolla på dem, för nyfiken helt enkelt. Det var min dag! Nu ska jag kika på Greys och sedan dejta kudden. KRAM på er hoppas ni hade det bra i går/idag!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0