Ett barns mardröm.

Usch vad hemskt, skulle aldrig orka leva om mina systrar ,mina föräldrar eller min mormor dog nu. Jag är 16år gammal och har inte förlorat någon väldigt nära släkting än så länge, vilket jag är glad för. Bara Tanken på att vara 13år och ha förlorat 3 av de viktigaste personerna i ens liv är så skrämmande, det är en mardröm jag aldrig skulle vilja upp leva, aldrig någonsin!
.
När jag hittade Julias blogg och läste vad som hade hänt hennes 3 familjemedlemmar blev jag ganska skakad, rör och skräckslagen. Jag skulle som sagt aldrig orka leva och ändå gör hon det! Hon gör det till och med med ett leende på läpparna.
.
När jag sedan klickade mig runt och vidare i hennes blogg så upptäcket jag också att hon inte heller står nära någon annan i sin släkt. Hennes mormor hade backat när hon fick reda på att hennes dotter hade cancer och att hon skulle dö. Julias mormor svarade inte längre när Julia ringde och det förstörde såklart henne ännu mera.
.
Men som tur är, i allt detta hemska har Julia Roger, hennes låsas pappa. Han har stöttat henne genom allt och därför bor hon nu också hos honom. Och om jag fattat det rätt så har han också försökt lösa konflikterna mellan Julia och Julias syster och Julias släkt. Det har också blivit bättre mellan dem och mycket tack vare honom! Men tillsist och åter igen vilken otroligt, otroligt stark tjej måste jag säga!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0