Årsresume 2011 skriftligt.

Mitt år 2011... Hmm, det har privat varit väldigt upp och ner. Jag mådde väldigt dåligt nästan hela 9an. Det hade inget med skolan att göra utan det var privata problem. Det var nästan värst i slutet på år 2010 och våren. Det hände alldeles för mycket i mitt liv då, det var mycket i skolan och lite oväntade saker skede privat. Så på våren var inte livet perfekt.
.
Sommaren började med avslutnings bal, skolavslutning, stipendium jag var lycklig, ett tag i alla fall. Jag funderade inte på morgon dagen och bara körde, jag tog aldrig ett ordentligt förväl av min fina klass vilket jag ångrar väldigt mycket idags läget. För ni ska veta hur mycket jag saknar dem/er! Jag gjorde några misstag men vem fan gör inte det? Ingen människa är felfri och där med inte jag heller. Jag fick en ny kamera, åkte till Gotland med mamma och systrarna fotade galet mycket, badade, solade, åt glass och levde. Jag kom hem umgicks med vänner, åkte moppe, shoppade, åkte till Malmö, gick på liseberg och så vart livet lite mer komplicerat återigen.
.
Sedan började skolan. Jag började i en ny klass och fick nya väldigt fina och underbara vänner och gled ifrån dem gamla allt mer plus ett nytt betyg system. Jag mådde återigen lite sämre det kändes bara som att de kom problem på problem ungefär, inget gick som jag ville att de skulle gå. Det hade gått en termin av skolan och jag är fortfarande nöjd över vad jag åstakommit hittills. Jag fyllde år det vart vinter och sedan jul, jag mådde återigen bättre tack vare min mamma som alltid stötar mig! Men jag kan ju inte säga att dem sista dagarna i december var de bästa men som sagt återigen privat.
.
Nu är det som vanligt, inte någon större skillnad än så länge men jag hoppas inerligt på ett bättre år!

Kommentarer
Postat av: m

2012-01-12 @ 16:26:59
Postat av: nina

<3 <3

2012-01-12 @ 16:27:58



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0