Årsresume 2011 del 2 ( blogg år ).

April:
Big brother, tumblr, skolan, volontär resor, blogg hisssar, påsklov, Kiruna, riksgränsen, plugg, vinst i bolltuneringen, Veronica Maggio, bak och en mycket liten del ego. Det var väldigt mycket saker i April, det var ju som sagt sport lov. Big Brother var i full gång och jag drömde om att bli en volontär. Jag och familjen åkte till Kiruna och Riksgränsen. Mycket skola, nationella var i full gång. Jag och min gamla klass vann bolltuneringen trots att vi var få, vilket berode på att halva klassen inte pallade lyfta på sina arslen för att vara med att stötta och göra något roligt den sista tiden med sin klass.
Maj:
Veronica Maggio konsert, Skolan från 08.00 - 20.00, nationella i matematik, valborg i nynäshamn, Usama Bin Ladin död, teatern hair, pirates of the Carribean 4, Andra avenyn, röda Converse, Coldplay.
Oj, oj, oj, verkligen en full proppad månad! Det allra bästa och mäktigaste måste ju bara varit Veronica Maggios underbara konsert! Hon är verkligen en beundransvärd kvinna helt grym röst måste jag säga. Men det fanns också flera saker under denna månaden som var helt underbara. Ja, nästan bara underbara saker. Men det var sista terminen, sista månderna och mycket stress, blod svett och tårar. Fast enligt mig, var det en väldigt rolig och bra månad.
Juni:
Skolavslutning, avslutningsbal, ny kamera, midsommar, stipendium.
Åhh slutet på grundskolan. Det äntligen bal och vi firade och hade kul nästan hela balnatten. 2 Dagar senare var det avslutning och det gick så bra! Jag var super lycklig och var väldigt nära på att börja gråta när jag verkligen fatta att de 4 åren tråkigt och sorgligt nog var över. Jag fick ett utvecklings stipendium, och det är en av de anledningarna till att jag var så himla lycklig! Det kom verkligen oväntat och när han läste upp texten och sa mitt namn, wow mäktigt!
.
" Alla elever har olika behov och förutsättningar. Hilda ( och där kom det! ) har bevisat att man genom hårt arbete, engagemang och inställningen att aldrig ge upp, kan nå lång."
Herregud var lycklig jag var! Och nu sitter jag här i soffan och ler som ett gråtfärdigt fån som skulle kunna gråta bara av att tänka tillbaka på alla fina, underbara och stundtals jobbiga år. Det är faktiskt nästan så att jag skulle kunna fälla en tår av lycka och saknad. Forever and always 9B 2011!♥

Kommentarer
Postat av: Natha

Ja fyfan, vilka minnen egentigen. Både bra och dåliga. Men balen, skolavslutningen, bollturneringen... Usch vad jag saknar just dem stunderna med 9B :(<3

2012-01-12 @ 23:52:25



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0