Tråk söndag.

Idag har det varit en riktig tråk söndag. Jag har inte gjort något alls, kollat lite på big brother, spelat på mobilen och lyssnat på musik. Varit ute lite grann, men jag plumsade i en vatten pöl så jag gick in igen. Jag önskar att jag hade mer inspiration till att gå ut att fota men det finns verkligen inget jag kan tänka mig fota ute. Vädert känns liksom inte rätt. Det är varken vinter,vår eller sommar. När det verkligen börjar bli vår kan det ju vara lite roligare eftersom blommorna och träden börjar slå ut och det börjar bli varmare och ljusare, det är en vacker tid! Nu ska jag göra lite te och sätta mig vid bb 24/7 för att kolla stämningen i huset såhär innan någon av dem ska få lämna.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0