Dagens planer! Oj, vad många ni blev!

Godmorgon på er! Förlåt för att jag inte uppdatera igår men jag hade helt enkelt som tidigare sagt inte tid. Men det konstiga och roliga är att jag hade hyfsat många besökare på min blogg igår, trotts att jag inte bloggade alls. Det är jätte kul att se hur statistiken växer hela tiden! Bara jag får över 60 läsare så är jag överlycklig eftersom att jag inte har någon topp blogg. För en topp bloggerska skulle det vara jätte lite, men för mig är det mycket! Så tack, tack, tack alla fina människor där ute och jag hoppas att ni fortsätter följa min blogg och kommentera lite mera! ♥
.
Men till dagens planer. Idag ska jag till stan och kolla om dem på skouno fått in Dr. Martens men det förvånar mig inte om det är slut som vanligt... Sen ska jag väl shoppa lite andra saker också. Så det blir helt enkelt en shopping dag för min del!
Ögonen är photoshopade, jag har egentligen grön, gul, bruna ögon.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0