1h och 30 min.

Godnatt är väl det jag tänker säga på bloggen idag. Är så sjukt trött. Åkte hem ifrån 07.00 kom hem 20.10. Eftersom jag direkt efter skolan åkte till Nynäshamn för att möta mamma som hade varit på när akuten med min lilla syster. Sedan åkte vi vidare för att åka och träna på Friskcentret, vi körde först Body step och sedan Core. Core är mage och rygg 30 minuter i sträck, helt utan stop och ett väldigt passande tränings pass efter tillexempel Zumba, sh´bam eller body step då man inte tränar mage och rygg på samma sätt som kondition och kordination.
Det är därför jag inte uppdaterat idag. Kommer vara samma sak imorgon fast då ska jag på bio istället. Men om jag inte bloggar imorgons så gör jag det på lördag! Godnatt på er!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0