Vad ska jag göra utan de olympiska spelen i fyra år?

Sitter och kollar på OS avslutningen, kan inte fatta att OS är slut! Måste jag verkligen vänta 4år tills nästa OS? Det känns så sorgligt! Älskar OS, det är verkligen jätte kul att titta på! Under OS, och VM för den delen, blir jag värsta sportfånen, speciellt när Sverige är med och tävlar och har chans på medalj. Definitivt denna sommarens höjd punkt! Önskar ibland att OS var varje år, men då skulle själva storheten med de Olymipiska spelen dö ut. Men vilket bra OS vi haft ändå! Verkligen ett toppen OS, bland det bästa någonsin, eller av dem jag sett i mitt liv.
 
Och det är ju verkligen roligt att det har gått så bra för Storbritannien som håller i de hela! Och vi i Sverige ska verkligen inte klaga! 1 guld, 4 silver och 3 brons, vem kunde ens hoppas på det? Speciellt på vårat fantastiska handbolls lag som chockade alla med deras andra plats idag. Det var väl ingen som ens trodde att vi skulle ta hem ett guld? Eller hela 8 medaljer? Experterna som förutspår på ett ungefär hur många medaljer alla länder skulle ta i os detta år förutspådde 5 och inga guld till Sverige. Snacka om att dem hade fel om oss i år!
 
 Och nu är detta fantastiska OS slut! Och nu när OS är slut så är också sommaren verkligen slut, och det känns ju ännu sorgligare...Orkar verkligen inte börja skolan om 10 dagar. Ser inte fram emot det överhuvetaget, men vem gör? Förutom dem som ska börja första året på Gymnasiet kanske. Men det är väl bara tänka att de endast är 2år kvar av skolan, efter det är jag fri!
 
Lite härliga bilder från detta OS! Tack London för detta fantastiska OS!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0