Försök aldrig tränga dig före mig i en kö, jag låter dig ALDRIG komma förbi!

Usch, hatar verkligen när folk, lite fult försöker smitta in i kön precis när man ska gå in för att åka karusellen eller vad man nu står i kö för. Jag blir verkligen super irriterad på sånt och jag säger definitivt till! Idag hände detta när vi skulle åka upp skjutet. 2 killar försökt tränga sig in och jag blev super arg och sa till. Ingen annan gjorde det men jag stod på mig. Om jag, och alla andra minsann köat i 15 - 20 min ska dem också göra det! Jag stod där och försökte fråga vad fan dem höll på med enda tills det var dags att gå in men, såklart lyssnade dem inte men när det väl var dags att gå in så sa jag bara.
 
"Ni kommer fan inte förbi här!" Och sedan pressade jag undan dem. Tillslut fick jag med mig några tjejer framför som också konstaterade att de trängt sig, så dem blev utslängda av hon som släppte in alla till Upp skjutet! Pappa blev nog helt chockad när jag sa till, men han tyckte det var bra! Och det enda jag har att säga är, Don't mess with me, bitches! ;)
 
Annars har dagen varit bra! Bilder kommer senare eller imorgon.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0