Summer cake!

Åhh jordgubbs gräddtårta! Midsommar tårta, mina dr. Martens och en vit, fin sommar klänning, 3 turkosa "Grekiska" ringar ( kanske en vit ) och ett silver halsband. Kanske något fint armband också! Åhh längtar till sommaren, det gör jag sannerligen! En utomlands resa i 3 veckor skulle inte heller sitta fel just nu, i detta skit väder... Snö, regn, sol, molnigt, minus, plus. Det är så frustrerande att inte, på ett ungefär, kunna gissa vilken temperatur eller vilket väder det kommer vara imorgon, utan att ha hunnit titta på vädret. Eller kunna lita på att det stämmer. Och jag har verkligen tröttnat på det nu. Jag har bara en sak att säga:
J A G  V I L L  H A  S O M M A R  V Ä R M E  N U!!


Fattar ni vad jag menar haha?! JORDGUBBAR!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0