Onsdag 18/4.

image description
Hejsan alla fina läsare! Sitter just nu på mitt rum och tittar på världens bästa serie, Greys anatomy. Dock tycker jag inte den senaste säsongen är så bra... Den är svår att förstå, för komplicerad och går alldeles för fort framåt. Det är svårt för mig att komma ihåg om jag sett förra veckans avsnitt eller inte eftersom alla avsnitt handlar om olika saker och man inte får någon "tillbaka blick" från tidigare veckor. Förr förstod man hur avsnitten hängde ihop, det gör man inte längre. Så jag är verkligen besviken! Jag måste kolla om avsnitten när säsongen kommit ut på svenska på CDON. Är helt förvirrad och jag som sett alla tidigare säsonger, och alla avsnitt dessutom!

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Hej!

Jag är med i en fototävling där det skulle vara jätte kul om du röstade på min bild som tack får du en länk :D



http://semlanofc.blogg.se/2012/april/rosta-pa-min-bild-och-fa-en-lank.html#comment



2012-04-19 @ 20:17:11
URL: http://semlanofc.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0