Jag saknar dig!

Först och främst, skådespeleriet är inte helt okej alltså... Jag vart lite små besviken när Tina tillexempel skrek av ilska på hennes pappa. Det känns bara så fake, det är liksom inte ilska på något sätt så skådespeleriet får 1-. Hon som spelar Cilla är en lite bättre och mera proffsig än hon som spelar Tina.
De som lyfter hela filmen är såklart handlingen.
Om filmen hade haft en annan handling skulle den inte alls vara bra pga av just skådespeleriet. Men handlingen lyfter filmen från 0 till 9 efter ungefär ca halva filmen, där Cilla blir påkörd. Där blir man rörd och allt känns mera äkta. Jag stor böla aldrig riktigt, men jag fick en liten tår i ögat vid vissa tillfällen.
Jag kan ju säga att i slutet kommer ni bli rörda, mer avslöjar jag inte!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0