Day 04 - Mitt favorit godis.

Jag älskar godis så det här blir svårt. Jag är liksom sugen på olika vid olika tillfällen. Oftast choklad eller blandat plockgodis. Plockgodis är ju kanske de bästa godiset när man är sugen på allt och på samma gång. Det finns många
alternativ så mycket olika sorter!
.
Oj, oj, oj kom just och tänka på hur mycket godis det finns! Alltså det är ju egentligen helt sjukt, men också helt underbart! Speciellt när man kommer till ett annat land som kanske har helt annat godis, eller i alla fall i annan form.
.
Jag kommer ihåg när jag gick i 6an och åkte till Barcelona med en av mina bästavänner, Camila. I Spanien är det choklad, choklad och åter igen choklad. De var jätte gott godis, de jag åt i alla fall. Glassarna var helt underbara det var kulglass men en choklad strut så stor så Camila och jag inte ens orkade hela, herregud saknade vän! Vi var ju bara där i 3 dagar men herregud vad vi shoppade och åkte runt.
.
Men tillbaka till ÄMNET, som jag alltid, så snyggt lyckas glida ifrån. För mycket fritid kanske? Men efter allt detta strunt prat, så har jag faktiskt dragit en slutsats. Choklad och plockgodis går helt enkelt inte att välja mellan!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0