Day 01 - Om mig själv.

Om mig själv, Hmm... Vad ska man säga om sig själv för att inte låta för självgod? Jag tänkte egentligen driva lite och säga " Jag är en helt underbar och rolig person som alla bör villja känna ", men jag struntade i det. Men jag var ändå tvungen att skriva ut det i min presentation för att jag kom fram till att det var en " typiskt " mig grej att skriva/göra.
.
Jag är lite så som person, jag driver ganska mycket och är en väldigt glad person. Jag kan väl knappast påstå att jag alltid är glad som vissa människor gör för det finns nog inte en, enda människa som är konstant glad, som aldrig gråter, aldrig är arg, aldrig känner sig ensam och svag, för det gör alla. Ingen är perfekt. Man kan inte sträva efter att bli perfekt heller eftersom ordet perfektion inte ens är perfekt. Det är ett omöjligt ord helt enkelt.
.
Men de jag just nu babblar om handlar ju dessvärre inte riktigt om mig. Så om mig... Jag kan beskriva mig själv som ganska nyfiken, små rolig, retsam, ganska snäll faktiskt, privat, ärlig och omtänksam, ganska ofta i alla fall inte hela tiden kanske. Jag älskar att fota och skriva, som ni kanske märkt. Ja, det är väl en ganska ytlig beskrivning av vem jag är.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Snygging!

2011-10-18 @ 19:22:43
URL: http://ammanda.devote.se



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0