Sometimes following your heart means breaking someone elses.

Tjo vad händer jao? Haha så inte jag alltså, fast jag har börja säga jao lite mera nuförtiden för att de låter roligt sen fasnar de liksom. Über störande faktiskt. De började med att jag skulle driva med en av Isabells kill kompisar och sen dess har de fasnat... Håller på att träna på att inte säga de och att inte säga " Fucking " Eller " Fuck " så ofta. De låter sjukt illa men som sagt de har fasnat.
.
Men i alla fall. Jag kom hem från Fredrika bremer skolan, där jag naturligt viss går, för två eller kanske 3 (?) timmar sedan, dock har jag inte orkat hem ta datorn ur min väska i min hall. Åh jag har ätit nudlar också, biff så jag ska bli stor och biffig... Fast om man vänder på biffig och tar stor x4.
.
OKEJ, OKEJ. NU MÅSTE JAG TILLKÄNNAGE EN SAK!! Jag flummar bara just nu det här är ett väldigt ironiskt inlägg så ni vet! Det är helt enkelt för att jag absolut inte har något annat att blogga om.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0