Parfym tips: Naomi Campbell Cat Deluxe.

När jag var i nynäs idag så hade jag massa tid över tills tåget som jag skulle ta skulle komma så då passade jag på att gå i dom få butikerna som finns i nynäshamn och på kicks luktade jag på lite perfymer. Och som jag gick där rast löst tog jag tag i Naomi Campbells nyaste perfym av bara farten och sprutade lite på pappret, och OM jag fick en chock när jag luktade på den! Det var seriöst den mest ljuvliga perfym jag luktat på i hela mitt liv. Jag kan inte beskriva riktigt hur det lukta men jag tänkte bara "Denna måste jag ha alltså!" , Just one problem... Jag hade inga pengar med mig. Så jag måste åka tillbaka dit någon dag och köpa den, så kan det gå.

Men jag tipsar verkligen om Naomi Campbell cat delux, ingen kan tycka den inte luktar gott!


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

tävling på bloggen om du vill vara med sötnos :D!

2011-05-18 @ 09:55:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0