Kanske är jag bitter men.

Här kan jag sitta i en halv timme och skriva en lång krönika om mina åsikter och sen får jag kommentarer som: "Hej fin blogg, rösta på min frågestund KRAM!" Vet ni vad ? Jag undrar om någon ens läser ibland. Varför ska jag slösa massa energi på långa krönikor som inte ens folk läser? Utan istället för att läsa göra reklam för sin egna blogg?! VAD ÄR DET FÖR STILL?!?!?!?!

Jag vet att ganska många av mina 50 läsare läser för att de tycker jag skriver bra, tro mig det är jag tacksam för. Och jag kanske överdriver, men när det ändå finns vissa människor som fortfarande bara kommenterar skit om deras bloggar flippar jag ur helt! Jag stör mig grovt på sånt och jag vet att man får ta sånt men snälla OM ni läser detta sluta kommentera sånt skit jag ber er.

Jag blir så mycket gladare om ni skriver att jag skriver bra eller kanske kritiserar mig lite och visar på vad jag kan gör bättre. Jag gillar också andras öppna åsikter, ni får gärna tycka som ni vill och jag blir inte alls sur om ni inte tycker som jag, det är bara kul. Tänk lite på vad jag skrivit om detta nu, tolka det som ni vill.

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad jag håller med dig! Har inte alls så mycket läsare som du, men några stycken och det är sååå tråkigt när folk bara kommenterar för att tipsa om tävlingar eller undrar om man vill följa varandra på bloglovin'. Man bara suck...



Men måste säga att du har en väldigt fin blogg :)

2011-05-16 @ 21:09:20
URL: http://inteidag.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0