Har inget att skriva om längre!

Fan, har helt tappat lusten att blogga. Min design är tråkig, jag kan inte komma på någon krönika att skriva och jag tappar läsare för att jag inte hinner blogga. Jag har haft så mycket i skolan nu sista veckorna ska ni veta. Jag har lyckats så bra i allt, fått 5 MVG:N, utom matten. Den jävla matten, den förstör allt. När allt i skolan är så jävla perfekt så går inte matten. 

När jag fick reda på att jag var tvungen att göra extra tester så kände jag bara att jag ville dö, dö, dö. Jag har kämpat så jäkla länge med skolan. Jag kände verkligen att jag lyckats plugga upp mina betyg, och det har jag. Att ett enda ämne kan förstöra så mycket. Om jag nu skulle få IG i matte skulle jag bryta ihop. Det skulle verkligen förstöra allt.

Jag har bara en sak att säga till den som kom på matte: Fuck you!


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0