Har fullt upp.

Usch har haft ganska fullt upp hela veckan så nu är jag helt slut! Igår var jag inte hemma fören 22.00, för jag var och tittade på Hair, en teater som går nu som handlar om 60-talet, hippies och Vietnamkriget. Jag orkar inte berätta hela teatern men om ni vill veta mera kan ni hyra, ladda ner eller köpa filmen. Den finns nemligen som både teater och film. Jag rekomendarar den, den är ganska bra men det är mycket naket, så ta inte med små syskon om ni ser den som teater.

Och idag då. Jag har varit halva dagen i skolan och halva dagen i handen med Nathalie för att vi skulle till Fredrika Bremer på info möte. Det var inte ett speciellt långt möte en halv timme ungefär. Efter det var de meningen att vi skulle åka till stan men det regan så den iden sket vi i. Vi käkade på donken och sedan åkte vi hem. Men det var kul! Nästa vecka planerar vi om att åka till stan och kolla på balklänning istället. Hoppas på finare väder då!

Imorgon så är det nationella prov i matematik, får se hur det går det är de ända jag kan säga. Jag är ju ganska usel på matte men jag har kollat igenom genrepet så jag kan i alla fall lite mera än hälften av provet tror jag. Eller hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh vad gott med donken ! =D

2011-05-05 @ 17:44:32
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0