Top Model: Vad hände sen?

Vad hände egentligen efter top model? Ingen verkar ha blivit så stor, dom verkar ha gjort jobben dom vinner och sedan hör man inte så mycket mera av dom. När ska dom egentligen sluta med top model? Har dom inte gjort tillräckligt många säsonger?, jag menar det är inne på 16:e säsongen. Top model Stockholm var en säsong och det räckte alldeles utmärkt.

Jag älskar verkligen top model, det gör jag men tycker dock att dom borde sluta sända det innan det blir för tjatigt och folk inte orkar se mera. Det sägs ju att man ska lägga av på topp, och just nu är top model på topp och borde kanske därför sluta, då gör redaktörerna och producenterna osv ett snyggt avslut.

Såklart kommer många unga tjejer vars dröm är att bli modell då de hade planerat att söka till top model, bli lite svårare att nå, men om man inte ger upp så går det säkert ändå. Om man vill så lyckas man.

Jag tror tillexempel att många tjejer som medverkat i top model har blivit mycket mera kända än dom som vann. Många chanser öppnas för dom medverkande och stora model agenturer kan se vad dom går för på ett annat sätt än vad Tyra och resten av juryn gör.

Jag hoppas att säsong 16 år den sista och att de sedan lägger ner programet.

Min favorit vinnare Nicole Fox!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0