Sjuk och Känslig.

Usch hatar att vara sjuk! Delvis för att jag gråter ganska mycket för absolut inget alls. Jag mår mycket sämre än igår. Jag kunde inte heller sova så bra i natt, jag hade en väldigt jobbig och rörig dröm och sen kallsvetades jag.
Jag tror att det var drömmen som gjorde så att jag vaknade flera gånger. Varje gång jag vaknade var jag helt svetig och mitt täcke låg på golvet. Och hur mycket jag än försökte få bort drömmen så gick de inte, jag fick huvudvärk av den.

Min dröm handlade om styling och alla sprang åt olika hål, jag kommer inte ihåg så mycket mera än att jag tyckte det var jätte jobbigt och jag ville inte men jag kunde inte gå där ifrån. Jag var tvungen och stanna. Jag led verkligen i min dröm, det var hemskt.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0