Har inget att blogga om just nu.

Ja, jag har inte så mycket att blogga om just nu. Idag har jag inte gjort så mycket kanske därför. Jag har kollat på VM och varit ute och fotat lite det är vad jag gjort. Jag tog inte så många bra bilder så jag skiter i att lägga in dom på datorn idag.

Imorgon vet jag inte heller riktigt vad som händer mera än att jag ska kolla på Herrarnas 5 mil, alltså VM. Sen åker jag förmodligen och kollar på min träning, om jag hade kunnat träna hade jag gjort det men eftersom jag fortfarande har ont i knät kan jag inte träna, vilket börjar irritera mig som fan eftersom det har gått 2 veckor sen jag skadade mig.

Jag hoppas verkligen att jag kan börja träna på tisdag annars dör jag på riktigt, jag har nog gått upp 15 kilo, det känns så i alla fall, fast jag vet att jag inte har det men ändå, jag känner mig lat.

Det blev ganska mycket ändå, trodde inte att jag skulle komma på såhär mycket att skriva om, men när man väl börjar så flyter det bara på liksom. Aja, nu har jag ödslat en halv timme på detta och ska därför göra något annat nu.
Jag uppdaterar antagligen igen imorgon om inte något oväntat händer som att jag vinner en miljon eller något liknande då kan det hända att det kommer upp ett inlägg till idag. Men chansen att det händer är ju rätt liten, GUD skulle inte jag sluta skriva nu?! Snacka om att inte ha någon att snacka med!

HEJDÅ nu för sista gången.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0