Andra MVG:t i teknik Check!

Idag fick jag reda på att jag fått ett till MVG resultat inom tekniken. På dom prov vi haft (2 stycken), har jag fått MVG på båda. Jag hoppas verkligen att jag kan fixa ett MVG i tekniken till sommaren. Det skulle hjälpa mina betyg jätte mycket eftersom jag då kommer ha över 200 poäng vilket är mitt mål.

Jag hoppas såklart på att få 11 VG och 3 Mvg:n, jag har räknat ut att jag kan få till det! Jag tror inte jag kan få så mycket bättre en det. Jag får se hur det går på nationella proven helt enkelt, eller matten vet jag det kommer gå åt helvete. Men jag kämpar på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det. Jag var inte bra på matte först, men sedan började jag hänga med på lektionerna, göra läxorna och arbeta på lektionerna.



Det gav resultat faktiskt.



Efter 1års kämpade, så hamnade jag från IG i matte till MVG i matte, och nu är jag en av dom bästa i klassen, min klass.

2011-08-27 @ 02:39:46
Postat av: Sara

usch. Själv har man knappt prov inom teknik snarare praktiska arbeten och redovisningar. Om det var för prov skulle det nog inte vara lika jobbigt men sen tycker jag att kritierna är komplicerade.

Lycka till!

2011-09-05 @ 18:34:45



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0