Tack, tack.

Tack, tack för att ni prenumererar på min blogg, jag har nämligen märkt att jag fått ungefär 2 till. Jag har inte många prenumenater men i för sig tigger jag inte om att folk ska prenumerera heller. Det har jag aldrig gjort. Utan jag tycker att dom som gillar min blogg och faktiskt läser den och vill prenumenera ska göra det. Jag vill inte be folk vars bloggar jag inte läser att prenumerera på min blogg.

Det är inte riktiga läsare. Det gör bara människor som tigger om bekräftelse och som vill visa för andra att dom har många prenumenater, och med det läsare. Men sanningen är ju att inte ens hälften läser bloggen. Det är bara falska människor som gör sånt. Som sagt sånna som verkligen kämpar för att bli kändis bloggare, helt utan syfte.

Nej, nu lämnar vi de desperata i blogg världen bakom oss och tillbaka till min lilla blogg vid sidan om. Jag tackar er återigen för att ni följer mig, tack, tack, tack! Jag är er evigt tacksam.



Kommentarer
Postat av: MELKAN | Foto & webdesign | Design till salu 100 kr!

Jag håller helt med dig! Jag brukar inte heller tigga att folk ska prenumerera på min blogg, jag vill hellre ha färre mer trofasta läsare än många läsare som bara "ögnar" igen, om du förstår vad jag menar! :D Kram!

2011-06-25 @ 00:23:54
URL: http://melkan.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0