Lång helg.

Jippy! Nu har äntligen "skol skolan", som jag brukar kalla den slutat plus att det är lång helg och att vi bara går 2 dagar nästa vecka sen är grundskolan slut! Fy tusan vad skönt!

Nästa vecka har vi också bal det ska bli ganska kul, fast jag tycker det är överskattat att ha bal i 9an, eller det blir för seriöst. Jag skulle aldrig köpa en kläning till balen för mer än 500:-, min balklänning kostade 399:- på nelly.com. När jag går i gymnasiet kanske jag kan slösa lite mera på balen men inte i 9an, det är bara en kul grej man gör tillsammans.

Jag känner många som ska åka och fixa håret och sminket för ca: 1000:-, varför inte bara locka håret eller kolla upp på internet hur man kan fixa en snygg enkel balfrisyr, det kommer jag göra tror jag om jag inte använder den frisyr jag planerat. Det kommer bli bra hur som helst!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0