Glamourama 2.

Tittar igenom Glamourama 2 avsnitten just nu, har inte hunnit tittat på det när det varit vecko premiärer. Men det är ju som jag brukar göra, det gjorde jag med Tyra & Kenza show och Stylisterna. Kolla igenom alla avsnitt när de redan slutat sändas. Jag orkar helt enkelt inte kolla och sedan vänta en vecka på nästa avsnitt.

Det gör mig bara irriterad att få gå och vänta. För mig blir det verkligen mycket enklare att kunna kolla när jag vill, oftast när jag har det ganska tråkigt eller när jag är nattpigg och inte snackar skype. Jag undrar vad mitt nästa "kolla igenom när jag har tråkigt eller är nattpigg" projekt blir, har Isabelle Strömbergs show börjat? Den får isånna fall bli projekt numbero 4.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0