Bla, bla, bla.

Usch idag är vädret inte alls bra! Imorse funkade det, då var det i alla fall strålande sol och knappt molnigt alls. Men nu, nu är det helt annat väder och jag ser knappt solen! Buhuuuu :(. Idag lite senare ska jag jobba så just nu har jag en "inne stund", tills klockan 15.30 då jag måste cykla 3 km för att komma fram till mitt lilla sommar jobb.

Det är inte ett sånt vanligt sommar jobb, som tex, ica. Utan detta är en "privat" tjänst, om jag får kalla det så. Jag får alltså betalt för varje gång jag är där och jobbar i 2 timmar. Jag får mellan 150 och 200:- varje gång jag är där, och denna vecka ska jag jobba 3 dagar så det är en ganska bra slant ändå!

Jag behöver pengarna kan jag ju säga. Min systemkamera har ju gått paj, eller den funkar men den är ganska jobbig och den ställer inte in fokuset som den ska. Så jag måste antingen laga den eller köpa en ny, eventuelt min stora systers gamla Nikon, eller gamla och gamla det är en D70 så jag hoppas den funkar bra! Jag har ju en canon nu men skillnaden är ju inte så jätte stor mellan Canon och Nikon. Nej, ska jag sluta skriva och istället läsa lite Elsas Värld.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0