Har helt glömt! R.i.P Amy Winehouse.

Har helt glömt av Amy, i all drama i stackars Norge. Såklart så är det targiskt att Amy Winehouse är död, hon hade ju inte ens levt halva livet än. Hon blev ju bara 27år gamal... Men jag kan ju inte direkt säga att jag är överaskad, tyvärr. Men jag läste om tragedin i går kväll, på både Aftonbladet och Expressens hemsidor. Min reaktion var väl typ " Oj, har ni sett Amy Winehouse har dött." Men jag var ju som sagt inte så chockad...

Men chocken och dödsiffrorna, som sköt i höjden på Utöja var så oväntat så det var ju såklart fokuset igår och även idag. Dödsiffrorna stiger hela tiden och 5 fortfarande saknade ungdomar är så himla hemskt! Jag hoppas över hela mitt hjärta att dom lever men att det hade, och fortfarande har ett väldigt bra gömställe.

Det är helt enkelt bara att se, vänta och be för Norge!♥
   
Och Vila i frid Amy, hoppas du får ett enklare liv efter detta!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0