FF.

Yeah idag så är jag ensam hemma nciei nice. Men de som är tråkigt är ju att jag är sjuk och typ kommer dygna när som helst... Det var nämligen så att jag kom hem från pappa och såg mitt missöde, huset såg ut som skit!
Det var lunch från igår frame, disk i hela kökert, massa smulor under bordet, Tyras lego över hela vardagsrummet. Och som pricken över i, var de äckliga små myrorna, som verkligen trivs i vårt hem i både hall och kök.

Jag fattar inte hur dom kommer in ibland alltså! På sommrarna är de äckliga krypen över allt, jävla myror!

Så det var bara att börja städa och det tror jag inte rikitgt min kropp orkade så nu mår jag väl kanske sämre än sämst, om det nu går?
Så går det när man städar, man mår bara ännu sämre efteråt. Men vad ska man göra man vill ju inte leva i ett rått - bo, som mormor brukar kalla det.

Nu måste jag verkligen ta en huvudvärks tablett annars avlider jag!


Kommentarer
Postat av: mly

är du så sjuk att du dygnar ? du vet att dygna är när man är vaken minst 24h i sträck... ?? låter lite skumt när du skriver att du är sjuk och dygnar när som helst :P ??

2011-07-25 @ 16:11:26
URL: http://mlysblogg.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0