Jag lever!

Tjolahopp jag lever men har inte uppdaterat för att jag har varit i skolan och på träning i 2 timmar. Eftersom det var första dagen efter lovet i skolan så tjatade det mest om att vi inte skulle starta lungt utan köra på som vanligt pga nationela proven.

Så idag har det varit en helt vanlig, tråkig dag i skolan. Allt rullade väl på ganska bra men det kommer bli jobbigt att hinna med både Fysik och Biologi på 1 månad innan nationela. Eftersom vi inte får reda på om vi har Fysik eller Biologi fören precis innan.

Det tycker i alla fall jag suger! Vi borde få reda på det 1 vecka innan i alla fall, men det är ju för att undvika fusk och annat skit. Jaja så här har i alla fall min dag varit, nationela prov....

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0