grattis min älskade blogg på 2 års dagen!<3

Grattis min älskade blogg ! Japp precis den här dagen på min namsdag för 2år sedan började jag blogg a på blogg.se. Det har hänt mycket sedan januari 2009, jag må säga att det finns många fina minnen i den här bloggen. Saker jag inte ens har kvar finns här ! Jag älskar min blogg 100 gånger mera idag än då jag börja. Denna fina blogg har hjälpt mig mycket med mitt skrivande och min dyxelesi. Jag har utvecklat mig bra här ovh kommer fortsätta blogga många år hoppas jag. Grattis bloggen och tack till alla fina läsare som följer den!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej Hilda! Kan du göra en blogg design till mig?

2011-01-18 @ 19:45:07
URL: http://[email protected]



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0