Familjen annorlunda

Hur många barn kan man skaffa innan det blir nog? Ja, i familjen annorlunda tydligen tills kroppen säger stopp. Det är bara läskigt när det inte finns några andra gränser. Om man bor i en lägenhet på 2 eller 3 rum och 4 barn delar med varandra i varje rum, vart får man privatliv om man vill vara själv?

Detta är absolut ingen plik till Mirka att hon är en dålig mamma eller något.
Hon är säkert en jätte bra mamma, men 10 barn och en 11 var på väg innan missfall :s. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är helt enkelt mållös, jag skulle nog inte villja vara 13 år och inte ha någonstans att gå om jag ville vara för mig själv.

Dom andra familjerna vet jag inte så mycket om så jag har inte några åsikter om dom alls. Jag vet bara att det var vissa som hade barn sen tidigare i andra familjer och dom skulle också öppna Cafe. Och den andra verkar bara väldigt thigt.

Aja nu ska jag sluta snacka massa skit och börja plugga.


Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0