Det gångna året del 2.

Augusti:



Jag åkte MARDRÖMMEN på Tivolit i Danmark!
Jag var på Öland, Gotland, Danmark, Malmö det var nog the big thing i Augusti!

September:

Det var val och jag hade mycket åsikter om det på bloggen.

Oktober:


Jag började Praova på Muskö Förskola i två veckor. Och det var as kul tycker jag alla barn var snälla! (dock är den här bilden jätte gamal, jag tror man ser min yngsta syrra som 3åring här. Och nu är hon 9.)

November:

Jag fyllde år den 4 :)! Och fick fina presenter och en mobil telefon!

Fick mitt efter längtade halsband från Cocoo.se!

December:

Det var Julafton som jag firade med La familja!

Jag shoppade jätte mycket, ganska mycket med Camila :)!

Var också på 50 års fest!

Den här års resumeen var kanske inte den bästa men det var en liten i alla fall :)!


Kommentarer
Postat av: JULIA [ fotoblogg ]

finfin blogg :)

2011-01-08 @ 16:06:07
URL: http://photojulia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fint halsband :D

jag har en ny header och undrar lite vad folk tycker o tänker kika gärna in :D

kraaam

2011-01-10 @ 18:43:52
URL: http://petrasplace.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0