Believe me i was ready!

Så klart visste jag att folk skulle reagera på mina åskiter och såklart vill jag det! Men jag tycker det är liite fegt att vara anonym för att jag blir ju inte precis arg på er för att ni har åsikter. Men om ni vill får ni vara anonyma jag bryr mig inte så mycket men jag tycker det roligare med namn.

Svar: Jag tog bara fattiga länder som exempel, men när jag skrev tänkte jag mest på just Afrika. Men jag menar så klart alla människor i Världen, inklusive Sverige. I Sverige finns det också många människor som inte har pengar till varken mat eller hem och jag tycker inte att man ska slösa mat som andra människor skulle kunna döda för. Och jag är en med människa och tänker på andra människor sån är jag, jag gillar inte att gömma såna probelm och låtsas som dom inte finns när hemlöshet och fattigdom växer. Jag tycker det är hemskt och det är mina åsikter som jag står för!

Jag blir såklart inte arg jag tycker alla ska få ha sina åsikter men ville bara säga hur jag tänkte därför valde jag att svara på kommentaren.

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0