Julafton imorgon men ingen julkänsla.

Imorgon är de julafton, kalle anka och julmat, dagen innan borde jag känna lite julkänsla ialla fall. Jag tror de beror på att de inte finns någon snö vilket är väldigt synd. Det känns inte heller som fredag snarare som söndag. Det är också lite tråkigt. Men det är ju i alla fall jul inomhus.
.
Idag har vi tillexempel klätt granen hos mamma där jag och 2 av mina systrar också ska fira jul, min älsta ska fira med sin mamma. Måste tillägga att vi såklart har en riktigt gran annars skulle det bli ännu mindre jul här hemma. Den är fin, den ser riktigt gammeldags ut. Lite svårt att förklara, lite gles men ändå inte för gles. Som sagt svårt att förklara!
.
Men jag skriver väl antagligen imorgon, men om inte, Ha en riktigt god jul!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0