I love that sound you make when you shut the fuck up.

Så känner jag verkligen seriöst för vissa människor i min omgivning. Människor som skriker, pratar bara för att prata fast de inte har något vettigt att säga egentilgen, helt enklet människor som skulle döda för rätt uppmärksamhet. Dessa människor fattar inte heller när man tröttnat helt utan de fortsätter ändå. Ibland vill jag bara vända mig och och skrika:
"HÅLLKÄFTEN FÖR FAN! JAG ORKAR INTE MERA!". Problemet med dessa människor är att de fortfarande inte fattar, de skrattar istället, dessa irriterande varelserna är helt enkelt riktigt efterblivna. Dem är ostoppbara!
.
Jag känner samma sak för dem människorna som är sådana:
" Jag är fet, tyck synd om mig och säg att jag inte är fet".
Jag avskyr sånt! Speciellt när människor som väger under 50kg börjar hålla tal om hur feta dem är. DISKUTIONEN BLIR PATETISK! Tillslut säger den mulligare tjejen på kanske 70kg samma sak och då säger någon tjej på max 50kg:
.
" Nej, Johanna du är inte fet sluta! ". Fattar de inte själva hur det låter? (Detta var ett exempel)
Visst, visst kan jag säga:
" Nej, vill inte äta donken jag kommer bli tjock ", men det betyder inte att jag vill att alla andra, i kör ska säga:
" Nej, skärp dig ", för det är en sanning. Ingen kan äta donken varanan vecka och hålla sig smal, speciellt inte om man inte tränar.
.
Det hade kanske varit bättre att spontant bara säga:
" Ja, du är fet, jag tror aldrig jag sett någon fetare levande varelse i hela mitt liv! Shit vad tjock du är alltså!!!" Men då hade kanske de smått efterblivna männsikorna som inte fattar när de räcker börjat skratta och prata istället... Life is fucking hard sometimes!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0