Trött...

Jag kom hem igår klockan 01.45 eller nåt sånt och var uppe yterligare 1 timme, så är ganska trött just nu. Och vill ni veta vad som är ännu mera toppen? Imorgon börjar skolan, jippy... Snälla bara en vecka till! Fast jag vill ändå på något sätt till skolan imorgon. Jag menar jag börjar i en helt ny skola, en ny klass, nya klassrum, nya kompisar, nya koridorer, nya lärare, massa nya saker.

Jag ska gå Barn & fritids linjen och plugga vidare till grundskolärare. Fast i mitt hjärta vill jag bli något helt annat egentiligen, men konkuransen är alldeles för hård och det kan bli ett stort intresse istället. Och om det är meningen att jag ska bli det så kommer det komma tillfällen och tecken i framtiden om att jag kommer lyckas upp fylla min dröm.

Ni vet vad jag vill bli mest av allt men jag kan ändå upprepa det Journalist!♥

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0