Trött...

Åhh samma rubrik som jag haft ganska ofta, men har helt enkelt ingen fantasi just nu för jag är helt enkelt trött. Jag Har gått upp klockan 06.15 idag och varit i skolan till 14.00, vi fick sluta tidigare som tur var för annars skulle vi slutat 16.00 istället.

Plus att vi skulle egentligen ha börjat 08.00, men tittade på film igår när vi hade komunikation så vi gick på övertid och som tur var har vi samma lektion på morgonen så vi fick sovmorgon från den lektionen.

Annars skulle jag nog varit död nu om vi hade följt schemat helt. Då hade jag blivit tvungen att gå upp 05.00 och slutat 16.00 och sedan haft 1.5 timme hem... Kul plus att jag hade fått vänta i Ösmo på en buss som går 18.00. För jag kommer fram till ösmo nån gång efter 17.00, det beror på vilken buss man hinner med från Västerhaninge.

Phuu tänk er hur jag kommer ha det om ca 1 vecka då vi följer schemat, räkna inte med mycket bloggande.
Nej, nu orkar jag inte skriva mera, sov gott!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0