Inte hunnit blogga.

Hej på er! Jag har inte hunnit blogga idag. Jag har pluggat och varit ute och sprungit. Denna dagen har inte varit speciell alls. Imorgon är det en betydligt roligare dag, för då har vi boll tunering i skolan och sedan har jag träning , jippy! Och på onsdag har jag nationella prov i engelska, uppsatsen vilket är ganska nervöst eftersom jag alltid blir så osäker när jag ska skriva eller prara på engelska. Men förhoppningsvis går det as bra och jag får MVG. Man kan ju drömma lite eller hur? Det är ju faktiskt okej ibland. Jag är så taggad till imorgon! Hoppas vi vinner boll tuneringen detta år! Vi har bara kommit tvåa och sist, dom två senaste åren sist... Men imorgon ska vi vinna ! Hejjjjaa 9b!!!

Kommentarer



Namn:
Spara uppgifter?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0